Kahdet kämmekkäät. 

Olen neulonut nämä jo aika pitkä aika sitten. Ekat ovat Nallesta 3,5 mm:n bambupuikoilla. lankaa kului 49 g.












Nämä toiset neuloin Super Tajmahal -langasta 5 mm:n metallisilla sukkapuikoilla. Lankaa meni 41 g. 








Molemmat parit olen aikeissa antaa eteen päin, mutta en vielä tiedä kenelle. :) Nallelankaiset meinasin antaa ystävälleni, joka osallistui FB:ssa siihen luovuushaasteeseen, mutta päätinkin antaa hänelle huovutetun hartia-/kaulahuivin. Joten kämmekkäät jäivät vapaiksi. Toisaalta, siihen haasteeseen osallistui useampia...

Joulu lähestyy, kaikki on kesken. Mutta olen päättänyt olla stressaamatta. Joulu tulee, olin valmis tai en. Opinnoista stressaan ihan riittävästi.

Niin ja edelliseen kirjoitukseen liittyen: on totta, että omaa aikaa on otettava ja omaa hyvinvointia on ylläpidettävä, mutta jos kaikki aika pyörii oman itsensä ympärillä, ei siitäkään vo hyvää seurata. Olen ajatellut, että opiskelujen myötä olen tullut aika itsekkääksi.