Onpahan aikaa taas vierähtänyt... Parit käsityöt on tässä välillä valmistuneet, mutta muutamat on vieläkin kesken ja osa on niitä, joita ei vielä voi julkistaa. Kun en vain unohtaisi..

Tässä välillä olen käynyt edelleen kansalaisopiston ompelun työpajassa (olenkohan muistanut esitellä pojalle ompelemaani paitaa?), jossa nyt on kesken tyttärelle kuorihousut.

Työelämässä on sattunut ja tapahtunut. Hieman ikävienkin kuvioiden jälkeen selvisin eräästä sijaisuudesta loppujen lopuksi hyvillä mielin, pidin hetken lomaa ja nyt olen sijaistamassa ennestään tutussa päiväkodissa. Olen myös hakenut kouluun, on aika hankkia pätevyys tälle alalle. Valintakoe on tiistaina (HUI!) ja heti keskiviikkona hyppään taas uuteen paikkaan sijaiseksi, tällä kertaa esikoululaisten opettajaksi. Palaan varmaan valintakoe- ja kouluaiheeseen ensi viikolla tai heti kun ennätän. Nyt tarttis tehdä esitehtävä, essee aiheesta "Minä sosiaali- ja terveysalan opiskelijana ja tulevana ammattilaisena", aloitettu on!

Vähän sitten käsityöpuoleltakin.. Kävin ystäväni tupaantulijaisissa ja vein teen ja servettien lisäksi pari bambupuuvillaista tiskirättiä.

 

MItäpä näistä, ekassa loppui väri kesken... Hauskoja pikkuneuleita välipalaksi

 

Ja sitten vielä niistä arvontavoitoista.. Olen jo oikeastaan saanut paketit valmiiksi, mutten vain postiin saakka.. Hieman nolottaa! Koetanpa nyt viikonlopun aikaan tsempata ja laittaa sen asian kuntoon. Kunhan ensin teen sen esseen valmiiksi.. (Jos sitä ei tee, pisteitä menettää 3 kpl.) Ja käyn ystävän luona kävelyllyä.

 Hauskaa viikonloppua!